Op zaterdag en zondag 10 en 11 juli 2021 wordt er door projectgroep ‘Oog voor elkaar’ in samenwerking met ‘Lindenholt maakt Geschiedenis’ een spectaculaire puzzeltocht georganiseerd. Gezinnen met kinderen, maar ook ouderen en senioren kunnen GRATIS meedoen. We zoeken al wandelend en kinderen op de fiets bijzondere en markante plekjes in Lindenholt,
Aanmelden kan al direct via de website www.lindenholtleeft.nl.
Registreren op deze website is een voorwaarde voor deze deelname maar wilt u daar later weer van af, kan dat ook vanzelfsprekend. Bent u geregistreerd dan kunt u probleemloos ook op uw smartphone inloggen. Uw smartphone is verder een onontbeerlijk attribuut bij de deelname aan deze puzzeltocht. Het scannen van de QR code met uw smartphone is noodzakelijk.
Denk er aan dat het aantal deelnemers gelimiteerd is, dus wees er snel bij!
(Wilt u graag meedoen maar beschikt u zelf niet over een smartphone en internet, neem dan even contact op met de organisatie: 06 51171217.)
Na aanmelding (klik op de ‘Aanmeld’ button van de website www.lindenholtleeft.nl) ontvangen alle deelnemers ter bevestiging een topografische kaart van Lindenholt met tien gemarkeerde locaties (QR codes van foto’s). Aan de hand hiervan stellen de deelnemers zelf de willekeurige volgorde van de te bezoeken locaties vast. U kunt dus vanuit huis vertrekken. Op al deze tien locaties vinden de deelnemers een A-4tje met een alweer een QR code die toegang geeft tot het wedstrijdformulier met opdrachten en vragen. Ook wordt bij elke locatie gevraagd een onderdeel van een rebus op te lossen en, u raadt het al, aan het eind van de tocht is het de bedoeling de rebus compleet te hebben. Zijn alle vragen beantwoord en de opdrachten uitgevoerd op locatie dan klikt u op ‘zenden’ en wordt het document verzonden naar het ‘Service centrum’ in het Wijkatelier. Vervolgens gaat u op weg naar de volgende locatie. De totale afstand van de wandeltocht is ongeveer 5 kilometer.
Start Vanaf 09.00 uur start op zaterdag 10 juli de Puzzeltocht en is ook de helpdesk bemand (zaterdag 06 52464987 en zondag 06 51171217) voor vragen en calamiteiten. Op zondag 11 juli is om 16.00 uur definitief de finish en zullen alle resultaten worden verzameld door leden van het service centrum en de winnaar bekend gemaakt in het Wijkatelier Zellersacker 10-03. Alle deelnemers zijn dan welkom om bij deze bekendmaking aanwezig te zijn en dit evenement feestelijk af te sluiten.
Uiteraard geldt bij dit alles dat richtlijnen vanuit het RIVM in verband met Corona in acht worden genomen.
Hoofdprijs: Het winnend team ontvangt een gezinsdagkaart voor Kinderpretpark Julianatoren *
Tweede en derde prijs: Jumbo boodschappenpakket ter waarde van € 100 en € 50.
Deze prijzen zijn mogelijk gemaakt door het Kinderpretpark Julianatoren en Jumbo.
* Inclusief zakgeld en eventuele vervoerskosten